Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Сегментація ринків у міжнародному туризмі. Культурні відмінності споживачів туристичних послуг [Т...
Сегментація ринків у міжнародному туризмі. Культурні відмінності споживачів туристичних послуг [Т...
Книга (аналит. описание)
Автор:
Маркетинг міжнародного туризму [Текст]. Сегментація ринків у міжнародному туризмі. Культурні відмінності споживачів туристичних послуг [Т...
б.г.
ISBN відсутній
Автор:
Маркетинг міжнародного туризму [Текст]. Сегментація ринків у міжнародному туризмі. Культурні відмінності споживачів туристичних послуг [Т...
б.г.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Сегментація ринків у міжнародному туризмі. Культурні відмінності споживачів туристичних послуг [Текст] / за ред. Я. С. Ларіна // Маркетинг міжнародного туризму [Текст] : навчальний посібник / Я. С. Ларіна, О. І. Бабічева, Л. В. Забуранна ; за ред. Я. С. Ларіна. – Херсон : Гельветика, 2018. – С. 136–176. – На укр. яз.
загальний = Продукт : туристичний
загальний = Моделювання
загальний = Ринок
загальний = Послуги : туристичні
загальний = Мотивація
загальний = Культура : споживання
загальний = Модель
загальний = Поведінка : споживачів
загальний = Туризм : міжнародний
Сегментація ринків у міжнародному туризмі. Культурні відмінності споживачів туристичних послуг [Текст] / за ред. Я. С. Ларіна // Маркетинг міжнародного туризму [Текст] : навчальний посібник / Я. С. Ларіна, О. І. Бабічева, Л. В. Забуранна ; за ред. Я. С. Ларіна. – Херсон : Гельветика, 2018. – С. 136–176. – На укр. яз.
загальний = Продукт : туристичний
загальний = Моделювання
загальний = Ринок
загальний = Послуги : туристичні
загальний = Мотивація
загальний = Культура : споживання
загальний = Модель
загальний = Поведінка : споживачів
загальний = Туризм : міжнародний