Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Цінова політика в маркетингу міжнародного туризму [Текст]
Цінова політика в маркетингу міжнародного туризму [Текст]
Книга (аналит. описание)
Автор:
Маркетинг міжнародного туризму [Текст]. Цінова політика в маркетингу міжнародного туризму [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор:
Маркетинг міжнародного туризму [Текст]. Цінова політика в маркетингу міжнародного туризму [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Цінова політика в маркетингу міжнародного туризму [Текст] / Я. С. Ларіна // Маркетинг міжнародного туризму [Текст] : навчальний посібник / Я. С. Ларіна, О. І. Бабічева, Л. В. Забуранна ; за ред. Я. С. Ларіна. – Херсон : Гельветика, 2018. – С. 213–238. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Продукт : туристичний
загальний = Ринок
загальний = Технологія
загальний = Структура
загальний = Стратегія
загальний = Політика : цінова
загальний = Ціноутворення
загальний = Послуги : Інтернет
загальний = Туризм : міжнародний
Цінова політика в маркетингу міжнародного туризму [Текст] / Я. С. Ларіна // Маркетинг міжнародного туризму [Текст] : навчальний посібник / Я. С. Ларіна, О. І. Бабічева, Л. В. Забуранна ; за ред. Я. С. Ларіна. – Херсон : Гельветика, 2018. – С. 213–238. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Продукт : туристичний
загальний = Ринок
загальний = Технологія
загальний = Структура
загальний = Стратегія
загальний = Політика : цінова
загальний = Ціноутворення
загальний = Послуги : Інтернет
загальний = Туризм : міжнародний