Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Інформаційні технології як складові маркетингової політики в міжнародному туризмі [Текст]
Інформаційні технології як складові маркетингової політики в міжнародному туризмі [Текст]
Книга (аналит. описание)
Автор:
Маркетинг міжнародного туризму [Текст]. Інформаційні технології як складові маркетингової політики в міжнародному туризмі [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор:
Маркетинг міжнародного туризму [Текст]. Інформаційні технології як складові маркетингової політики в міжнародному туризмі [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Інформаційні технології як складові маркетингової політики в міжнародному туризмі [Текст] / за ред. Я. С. Ларіна // Маркетинг міжнародного туризму [Текст] : навчальний посібник / Я. С. Ларіна, О. І. Бабічева, Л. В. Забуранна ; за ред. Я. С. Ларіна. – Херсон : Гельветика, 2018. – С. 352–375. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Продукт : туристичний
загальний = Технологія : інформаційна
загальний = Реклама
загальний = Реалізація : продукції
загальний = Політика : маркетингова
загальний = Туризм : міжнародний
загальний = Система : комп'ютерна
Інформаційні технології як складові маркетингової політики в міжнародному туризмі [Текст] / за ред. Я. С. Ларіна // Маркетинг міжнародного туризму [Текст] : навчальний посібник / Я. С. Ларіна, О. І. Бабічева, Л. В. Забуранна ; за ред. Я. С. Ларіна. – Херсон : Гельветика, 2018. – С. 352–375. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Продукт : туристичний
загальний = Технологія : інформаційна
загальний = Реклама
загальний = Реалізація : продукції
загальний = Політика : маркетингова
загальний = Туризм : міжнародний
загальний = Система : комп'ютерна