Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Чміль, Г. Л. - Обгрунтування інструментів дослідження маркетингової інноваційної активності компанії індустрії г...
Чміль, Г. Л. - Обгрунтування інструментів дослідження маркетингової інноваційної активності компанії індустрії г...
Статья
Автор: Чміль, Г. Л.
Економіка та держава. Обгрунтування інструментів дослідження маркетингової інноваційної активності компанії індустрії г...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Чміль, Г. Л.
Економіка та держава. Обгрунтування інструментів дослідження маркетингової інноваційної активності компанії індустрії г...
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Чміль, Г. Л.
Обгрунтування інструментів дослідження маркетингової інноваційної активності компанії індустрії гостинності на ринку [Текст] / Г. Л. Чміль // Економіка та держава. – 2020. – № 8. – С. 62–65 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Діяльність : інноваційна
загальний = Комунікація
загальний = Ефективність
загальний = Активність
Чміль, Г. Л.
Обгрунтування інструментів дослідження маркетингової інноваційної активності компанії індустрії гостинності на ринку [Текст] / Г. Л. Чміль // Економіка та держава. – 2020. – № 8. – С. 62–65 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Діяльність : інноваційна
загальний = Комунікація
загальний = Ефективність
загальний = Активність