Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Алавердян, Л. М. - Поєднання маркетингового та товарознавчого підходів при визначенні критеріїв новизни товару [Текст]
Алавердян, Л. М. - Поєднання маркетингового та товарознавчого підходів при визначенні критеріїв новизни товару [Текст]
Книга (аналит. описание)
Автор: Алавердян, Л. М.
Сучасне матеріалознавство та товарознавство: теорія, практика, освіта [Текст]. Поєднання маркетингового та товарознавчого підходів при визначенні критеріїв новизни товару [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Алавердян, Л. М.
Сучасне матеріалознавство та товарознавство: теорія, практика, освіта [Текст]. Поєднання маркетингового та товарознавчого підходів при визначенні критеріїв новизни товару [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Алавердян, Л. М.
Поєднання маркетингового та товарознавчого підходів при визначенні критеріїв новизни товару [Текст] / Л. М. Алавердян // Сучасне матеріалознавство та товарознавство: теорія, практика, освіта [Текст] : матеріали V Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Полтава, 14–15 берез. 2018 р.) / Вищ. навч. закл. Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі" (ПУЕТ). – Полтава : ПУЕТ, 2018. – С. 177–178. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Товар
загальний = Товарознавство
загальний = Оцінка : рейтингова
Алавердян, Л. М.
Поєднання маркетингового та товарознавчого підходів при визначенні критеріїв новизни товару [Текст] / Л. М. Алавердян // Сучасне матеріалознавство та товарознавство: теорія, практика, освіта [Текст] : матеріали V Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Полтава, 14–15 берез. 2018 р.) / Вищ. навч. закл. Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі" (ПУЕТ). – Полтава : ПУЕТ, 2018. – С. 177–178. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Товар
загальний = Товарознавство
загальний = Оцінка : рейтингова