Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Вотченікова, О. В. - Проблеми використання товарознавчих термінів у маркетингових комунікаціях [Текст]
Вотченікова, О. В. - Проблеми використання товарознавчих термінів у маркетингових комунікаціях [Текст]
Книга (аналит. описание)
Автор: Вотченікова, О. В.
Сучасне матеріалознавство та товарознавство: теорія, практика, освіта [Текст]. Проблеми використання товарознавчих термінів у маркетингових комунікаціях [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Вотченікова, О. В.
Сучасне матеріалознавство та товарознавство: теорія, практика, освіта [Текст]. Проблеми використання товарознавчих термінів у маркетингових комунікаціях [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Вотченікова, О. В.
Проблеми використання товарознавчих термінів у маркетингових комунікаціях [Текст] / О. В. Вотченікова, Н. П. Ляліна // Сучасне матеріалознавство та товарознавство: теорія, практика, освіта [Текст] : матеріали V Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Полтава, 14–15 берез. 2018 р.) / Вищ. навч. закл. Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі" (ПУЕТ). – Полтава : ПУЕТ, 2018. – С. 190–191. – На укр. яз.
загальний = Комунікація : маркетингова
Вотченікова, О. В.
Проблеми використання товарознавчих термінів у маркетингових комунікаціях [Текст] / О. В. Вотченікова, Н. П. Ляліна // Сучасне матеріалознавство та товарознавство: теорія, практика, освіта [Текст] : матеріали V Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Полтава, 14–15 берез. 2018 р.) / Вищ. навч. закл. Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі" (ПУЕТ). – Полтава : ПУЕТ, 2018. – С. 190–191. – На укр. яз.
загальний = Комунікація : маркетингова