Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Щелкунов, В. I. - Засади та застосування інструментів державного маркетингу в публічному адмініструванні [Текст]
Щелкунов, В. I. - Засади та застосування інструментів державного маркетингу в публічному адмініструванні [Текст]
Статья
Автор: Щелкунов, В. I.
Формування ринкових відносин в Україні. Засади та застосування інструментів державного маркетингу в публічному адмініструванні [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Щелкунов, В. I.
Формування ринкових відносин в Україні. Засади та застосування інструментів державного маркетингу в публічному адмініструванні [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Щелкунов, В. I.
Засади та застосування інструментів державного маркетингу в публічному адмініструванні [Текст] / В. I. Щелкунов, В. П. Залізнюк, С. А. Сіволап // Формування ринкових відносин в Україні. – 2020. – № 9. – С. 52–63 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Послуги
загальний = Публічне управління
Щелкунов, В. I.
Засади та застосування інструментів державного маркетингу в публічному адмініструванні [Текст] / В. I. Щелкунов, В. П. Залізнюк, С. А. Сіволап // Формування ринкових відносин в Україні. – 2020. – № 9. – С. 52–63 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Послуги
загальний = Публічне управління