Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Вдовічена, О. Г. - Розвиток регіональних брендів (практика областей України) [Текст]
Вдовічена, О. Г. - Розвиток регіональних брендів (практика областей України) [Текст]
Статья
Автор: Вдовічена, О. Г.
Економіка та держава. Розвиток регіональних брендів (практика областей України) [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Вдовічена, О. Г.
Економіка та держава. Розвиток регіональних брендів (практика областей України) [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Вдовічена, О. Г.
Розвиток регіональних брендів (практика областей України) [Текст] / О. Г. Вдовічена, Н. В. Шупрудько, С. В. Вовк // Економіка та держава. – 2020. – № 11. – С. 69–74 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Брендинг
загальний = Бренд
Вдовічена, О. Г.
Розвиток регіональних брендів (практика областей України) [Текст] / О. Г. Вдовічена, Н. В. Шупрудько, С. В. Вовк // Економіка та держава. – 2020. – № 11. – С. 69–74 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Брендинг
загальний = Бренд