Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Ivannikova, M. - The role of social media marketing in promoting small and medium business [Text]
Ivannikova, M. - The role of social media marketing in promoting small and medium business [Text]
Статья
Автор: Ivannikova, M.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". The role of social media marketing in promoting small and medium business [Text]
Роль маркетингу в соціальних мережах у просуванні підприємств малого та середнього бізнесу
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Ivannikova, M.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". The role of social media marketing in promoting small and medium business [Text]
Роль маркетингу в соціальних мережах у просуванні підприємств малого та середнього бізнесу
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Ivannikova, M.
The role of social media marketing in promoting small and medium business [Text] = Роль маркетингу в соціальних мережах у просуванні підприємств малого та середнього бізнесу / M. Ivannikova, Bodam Simon Bognet // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2020. – № 4. – P. 59–63 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://puet.poltava.ua/journal/100_2020/7.pdf. – На англ. яз.
загальний = Послуги : Інтернет
загальний = Маркетинг : соціальний
загальний = Мережа : соціальна
Ivannikova, M.
The role of social media marketing in promoting small and medium business [Text] = Роль маркетингу в соціальних мережах у просуванні підприємств малого та середнього бізнесу / M. Ivannikova, Bodam Simon Bognet // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2020. – № 4. – P. 59–63 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://puet.poltava.ua/journal/100_2020/7.pdf. – На англ. яз.
загальний = Послуги : Інтернет
загальний = Маркетинг : соціальний
загальний = Мережа : соціальна