Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Бондаренко, В. М. - Основні принципи стратегічного маркетингового планування на підприємстві [Текст]
Бондаренко, В. М. - Основні принципи стратегічного маркетингового планування на підприємстві [Текст]
Статья
Автор: Бондаренко, В. М.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Основні принципи стратегічного маркетингового планування на підприємстві [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Бондаренко, В. М.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Основні принципи стратегічного маркетингового планування на підприємстві [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Бондаренко, В. М.
Основні принципи стратегічного маркетингового планування на підприємстві [Текст] / В. М. Бондаренко, З. О. Тягунова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2015. – № 1 (69), ч. 1. – С. 92–99 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/1046. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Планування : стратегічне
загальний = Інновації
загальний = Підприємство
загальний = Стратегія
Бондаренко, В. М.
Основні принципи стратегічного маркетингового планування на підприємстві [Текст] / В. М. Бондаренко, З. О. Тягунова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2015. – № 1 (69), ч. 1. – С. 92–99 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/1046. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Планування : стратегічне
загальний = Інновації
загальний = Підприємство
загальний = Стратегія