Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Бойко, М. - Рефреймінг концепції туристичного брендингу [Текст]
Бойко, М. - Рефреймінг концепції туристичного брендингу [Текст]
Статья
Автор: Бойко, М.
Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. Рефреймінг концепції туристичного брендингу [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Бойко, М.
Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. Рефреймінг концепції туристичного брендингу [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Бойко, М.
Рефреймінг концепції туристичного брендингу [Текст] / М. Бойко, М. Босовська, А. Охріменко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2021. – № 3. – С. 62–80 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Імідж
загальний = Управління
загальний = Конкурентоспроможність
загальний = Туризм
загальний = Брендинг
загальний = Ефективність
загальний = Бренд
Бойко, М.
Рефреймінг концепції туристичного брендингу [Текст] / М. Бойко, М. Босовська, А. Охріменко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2021. – № 3. – С. 62–80 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Імідж
загальний = Управління
загальний = Конкурентоспроможність
загальний = Туризм
загальний = Брендинг
загальний = Ефективність
загальний = Бренд