Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Пасєка, А. С. - Внутрішній маркетинг як чинник підвищення продуктивності праці на підприємстві [Текст]
Пасєка, А. С. - Внутрішній маркетинг як чинник підвищення продуктивності праці на підприємстві [Текст]
Статья
Автор: Пасєка, А. С.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Внутрішній маркетинг як чинник підвищення продуктивності праці на підприємстві [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Пасєка, А. С.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Внутрішній маркетинг як чинник підвищення продуктивності праці на підприємстві [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Пасєка, А. С.
Внутрішній маркетинг як чинник підвищення продуктивності праці на підприємстві [Текст] / А. С. Пасєка // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2011. – № 6 (51), ч. 1. – С. 279–281 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/148. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Культура : корпоративна
загальний = Продуктивність : праці
Пасєка, А. С.
Внутрішній маркетинг як чинник підвищення продуктивності праці на підприємстві [Текст] / А. С. Пасєка // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2011. – № 6 (51), ч. 1. – С. 279–281 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/148. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Культура : корпоративна
загальний = Продуктивність : праці