Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Селезньова, О. О. - Методичні підходи до оцінки маркетингової діяльності торговельних підприємств [Текст]
Селезньова, О. О. - Методичні підходи до оцінки маркетингової діяльності торговельних підприємств [Текст]
Статья
Автор: Селезньова, О. О.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки. Методичні підходи до оцінки маркетингової діяльності торговельних підприємств [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Селезньова, О. О.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки. Методичні підходи до оцінки маркетингової діяльності торговельних підприємств [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Селезньова, О. О.
Методичні підходи до оцінки маркетингової діяльності торговельних підприємств [Текст] / О. О. Селезньова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки. – 2011. – № 2. – С. 179–182. – На укр. яз.
загальний = Оцінка
загальний = Метод
загальний = Принцип
загальний = Показник
загальний = Ефективність
загальний = Маркетинг
загальний = Підприємство : торгове
Селезньова, О. О.
Методичні підходи до оцінки маркетингової діяльності торговельних підприємств [Текст] / О. О. Селезньова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки. – 2011. – № 2. – С. 179–182. – На укр. яз.
загальний = Оцінка
загальний = Метод
загальний = Принцип
загальний = Показник
загальний = Ефективність
загальний = Маркетинг
загальний = Підприємство : торгове