Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Ведмідь, Н. - Маркетингові технології сегментації споживачів курортно-рекреаційної послуги [Текст]
Ведмідь, Н. - Маркетингові технології сегментації споживачів курортно-рекреаційної послуги [Текст]
Статья
Автор: Ведмідь, Н.
Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. Маркетингові технології сегментації споживачів курортно-рекреаційної послуги [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Ведмідь, Н.
Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. Маркетингові технології сегментації споживачів курортно-рекреаційної послуги [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Ведмідь, Н.
Маркетингові технології сегментації споживачів курортно-рекреаційної послуги [Текст] / Н. Ведмідь, М. Бойко, Л. Романчук // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2021. – № 4. – С. 91–100 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Технологія
загальний = Маркетинг
загальний = Технологія : цифрова
загальний = Ресурси : рекреаційні
загальний = Послуги
Ведмідь, Н.
Маркетингові технології сегментації споживачів курортно-рекреаційної послуги [Текст] / Н. Ведмідь, М. Бойко, Л. Романчук // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2021. – № 4. – С. 91–100 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Технологія
загальний = Маркетинг
загальний = Технологія : цифрова
загальний = Ресурси : рекреаційні
загальний = Послуги