Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Шталь, Т. В. - Міжнародний маркетинг [Електронний ресурс]
Шталь, Т. В. - Міжнародний маркетинг [Електронний ресурс]
Книга
Автор: Шталь, Т. В.
Міжнародний маркетинг [Електронний ресурс]: навчальний посібник
Видавництво: ХНЕУ, 2019 г.
ISBN 978-966-676-769-4
Автор: Шталь, Т. В.
Міжнародний маркетинг [Електронний ресурс]: навчальний посібник
Видавництво: ХНЕУ, 2019 г.
ISBN 978-966-676-769-4
Книга
Шталь, Т. В.
Міжнародний маркетинг [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Т. В. Шталь, І. Е. Астахова, В. О. Козуб. – Харків : ХНЕУ, 2019. – 275 с. – Режим доступу: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23343 : (дата звернення: 27.09.2021) - Назва з екрана. – На укр. яз. – ISBN 978-966-676-769-4.
УДК 339.138(075.034) Ш87
загальний = Маркетинг : міжнародний
Шталь, Т. В.
Міжнародний маркетинг [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Т. В. Шталь, І. Е. Астахова, В. О. Козуб. – Харків : ХНЕУ, 2019. – 275 с. – Режим доступу: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23343 : (дата звернення: 27.09.2021) - Назва з екрана. – На укр. яз. – ISBN 978-966-676-769-4.
УДК 339.138(075.034) Ш87
загальний = Маркетинг : міжнародний