Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Файвішенко, Д. С. - Діалектика взаємозв'язку функціональної структури бренду й позиціонування [Текст]
Файвішенко, Д. С. - Діалектика взаємозв'язку функціональної структури бренду й позиціонування [Текст]
Статья
Автор: Файвішенко, Д. С.
Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України: Серія : Економічні науки. Діалектика взаємозв'язку функціональної структури бренду й позиціонування [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Файвішенко, Д. С.
Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України: Серія : Економічні науки. Діалектика взаємозв'язку функціональної структури бренду й позиціонування [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Файвішенко, Д. С.
Діалектика взаємозв'язку функціональної структури бренду й позиціонування [Текст] / Д. С. Файвішенко // Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України: Серія : Економічні науки. – 2010. – N5(44) Ч.1. – С. 141–145. – На укр. яз.
загальний = Аналіз
загальний = Бренд
загальний = Брендинг
загальний = Зв'язок
загальний = Позиціювання
Файвішенко, Д. С.
Діалектика взаємозв'язку функціональної структури бренду й позиціонування [Текст] / Д. С. Файвішенко // Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України: Серія : Економічні науки. – 2010. – N5(44) Ч.1. – С. 141–145. – На укр. яз.
загальний = Аналіз
загальний = Бренд
загальний = Брендинг
загальний = Зв'язок
загальний = Позиціювання