Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Лєснікова, М. В. - Основні методологічні підходи до побудови інклюзивного й гендерно чутливого освітнього середовища...
Лєснікова, М. В. - Основні методологічні підходи до побудови інклюзивного й гендерно чутливого освітнього середовища...
Статья
Автор: Лєснікова, М. В.
Статистика України. Основні методологічні підходи до побудови інклюзивного й гендерно чутливого освітнього середовища...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Лєснікова, М. В.
Статистика України. Основні методологічні підходи до побудови інклюзивного й гендерно чутливого освітнього середовища...
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Лєснікова, М. В.
Основні методологічні підходи до побудови інклюзивного й гендерно чутливого освітнього середовища у закладах професійної (професійно-технічної) освіти [Текст] / М. В. Лєснікова // Статистика України. – 2021. – № 3. – С. 67–80. – На укр. яз.
загальний = Освіта
загальний = Середовище
Інклюзивність
загальний = Психологія : гендерна
загальний = Статистика : соціальна
Лєснікова, М. В.
Основні методологічні підходи до побудови інклюзивного й гендерно чутливого освітнього середовища у закладах професійної (професійно-технічної) освіти [Текст] / М. В. Лєснікова // Статистика України. – 2021. – № 3. – С. 67–80. – На укр. яз.
загальний = Освіта
загальний = Середовище
Інклюзивність
загальний = Психологія : гендерна
загальний = Статистика : соціальна