Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Захаренко-Селезньова, А. М. - Виставкова діяльність як інструмент впливу на формування групи лояльних клієнтів [Електронний рес...
Захаренко-Селезньова, А. М. - Виставкова діяльність як інструмент впливу на формування групи лояльних клієнтів [Електронний рес...
Статья
Автор: Захаренко-Селезньова, А. М.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Виставкова діяльність як інструмент впливу на формування групи лояльних клієнтів [Електронний рес...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Захаренко-Селезньова, А. М.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Виставкова діяльність як інструмент впливу на формування групи лояльних клієнтів [Електронний рес...
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Захаренко-Селезньова, А. М.
Виставкова діяльність як інструмент впливу на формування групи лояльних клієнтів [Електронний ресурс] / А. М. Захаренко-Селезньова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2020. – № 3. – С. 65–72 . – Режим доступу: http://puet.poltava.ua/journal/99_2020/8.pdf. – На укр. яз.
загальний = Технологія : клієнтська
загальний = Підприємство : промислове
загальний = Маркетинг : виставковий
загальний = Діяльність : виставкова
Захаренко-Селезньова, А. М.
Виставкова діяльність як інструмент впливу на формування групи лояльних клієнтів [Електронний ресурс] / А. М. Захаренко-Селезньова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2020. – № 3. – С. 65–72 . – Режим доступу: http://puet.poltava.ua/journal/99_2020/8.pdf. – На укр. яз.
загальний = Технологія : клієнтська
загальний = Підприємство : промислове
загальний = Маркетинг : виставковий
загальний = Діяльність : виставкова