Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Млавець, А. - CRM-системи як інструмент організації взаємозв'язку із споживачем [Текст]
Млавець, А. - CRM-системи як інструмент організації взаємозв'язку із споживачем [Текст]
Книга (аналит. описание)
Автор: Млавець, А.
Економіка сьогодні: проблеми моделювання та управління [Текст]. CRM-системи як інструмент організації взаємозв'язку із споживачем [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Млавець, А.
Економіка сьогодні: проблеми моделювання та управління [Текст]. CRM-системи як інструмент організації взаємозв'язку із споживачем [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Млавець, А.
CRM-системи як інструмент організації взаємозв'язку із споживачем [Текст] / А. Млавець // Економіка сьогодні: проблеми моделювання та управління [Текст] : матеріали ІX Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Полтава, 21-22 листопада 2019 р.) / Вищ. навч. закл. Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі" (ПУЕТ) ; голова орг. комітету О. О. Нестуля. – Полтава : ПУЕТ, 2020. – С. 63–65. – На укр. яз.
загальний = Моделювання
загальний = Аналіз : споживчого ринку
загальний = Система : менеджменту
Млавець, А.
CRM-системи як інструмент організації взаємозв'язку із споживачем [Текст] / А. Млавець // Економіка сьогодні: проблеми моделювання та управління [Текст] : матеріали ІX Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Полтава, 21-22 листопада 2019 р.) / Вищ. навч. закл. Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі" (ПУЕТ) ; голова орг. комітету О. О. Нестуля. – Полтава : ПУЕТ, 2020. – С. 63–65. – На укр. яз.
загальний = Моделювання
загальний = Аналіз : споживчого ринку
загальний = Система : менеджменту