Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Лісіца, В. В. - Рітейл-концепція як ефективний інструмент формування споживчого досвіду [Текст]
Лісіца, В. В. - Рітейл-концепція як ефективний інструмент формування споживчого досвіду [Текст]
Книга (аналит. описание)
Автор: Лісіца, В. В.
Мережевий бізнес: становлення, проблеми, інновації [Текст]. Рітейл-концепція як ефективний інструмент формування споживчого досвіду [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Лісіца, В. В.
Мережевий бізнес: становлення, проблеми, інновації [Текст]. Рітейл-концепція як ефективний інструмент формування споживчого досвіду [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Лісіца, В. В.
Рітейл-концепція як ефективний інструмент формування споживчого досвіду [Текст] / В. В. Лісіца // Мережевий бізнес: становлення, проблеми, інновації [Текст] : матеріали ІХ міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Полтава, 18-19 квіт. 2019 р.) / Вищ. навч. закл. Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі" (ПУЕТ) ; редколегiя О. О. Нестуля, [та ін.]. – Полтава : ПУЕТ, 2019. – С. 191–193. – На укр. яз.
загальний = Торгівля : роздрібна
загальний = Поведінка : споживачів
загальний = Політика : інноваційна
Лісіца, В. В.
Рітейл-концепція як ефективний інструмент формування споживчого досвіду [Текст] / В. В. Лісіца // Мережевий бізнес: становлення, проблеми, інновації [Текст] : матеріали ІХ міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Полтава, 18-19 квіт. 2019 р.) / Вищ. навч. закл. Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі" (ПУЕТ) ; редколегiя О. О. Нестуля, [та ін.]. – Полтава : ПУЕТ, 2019. – С. 191–193. – На укр. яз.
загальний = Торгівля : роздрібна
загальний = Поведінка : споживачів
загальний = Політика : інноваційна