Навигатор :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Вдовічена, О. Г. - Digital-маркетинг як інструмент ефективності та конкурентоспроможності сучасного бізнесу: особлив...
Вдовічена, О. Г. - Digital-маркетинг як інструмент ефективності та конкурентоспроможності сучасного бізнесу: особлив...
Статья
Автор: Вдовічена, О. Г.
Інвестиції: практика та досвід. Digital-маркетинг як інструмент ефективності та конкурентоспроможності сучасного бізнесу: особлив...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Вдовічена, О. Г.
Інвестиції: практика та досвід. Digital-маркетинг як інструмент ефективності та конкурентоспроможності сучасного бізнесу: особлив...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Вдовічена, О. Г.
Digital-маркетинг як інструмент ефективності та конкурентоспроможності сучасного бізнесу: особливості та перспективи впровадження в Україні [Електронний ресурс] / О. Г. Вдовічена, О. М. Дюгованець, І. В. Чернова // Інвестиції: практика та досвід. – 2022. – № 2. – С. 81–87 . – Режим доступу: https://www.nayka.com.ua/index.php/investplan/article/view/275/275. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг : онлайновий
загальний = Технологія : цифрова
загальний = Діяльність : підприємницька
загальний = Реклама
Комунікація : електронна
загальний = Конкурентоспроможність
загальний = Ефективність
Вдовічена, О. Г.
Digital-маркетинг як інструмент ефективності та конкурентоспроможності сучасного бізнесу: особливості та перспективи впровадження в Україні [Електронний ресурс] / О. Г. Вдовічена, О. М. Дюгованець, І. В. Чернова // Інвестиції: практика та досвід. – 2022. – № 2. – С. 81–87 . – Режим доступу: https://www.nayka.com.ua/index.php/investplan/article/view/275/275. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг : онлайновий
загальний = Технологія : цифрова
загальний = Діяльність : підприємницька
загальний = Реклама
Комунікація : електронна
загальний = Конкурентоспроможність
загальний = Ефективність