лого

Електронний каталог бібліотеки
Полтавського університету економіки і торгівлі

eng rus ukr
Порядок ведення пошуку...
Інституційний репозитарій...
Доступ до електронної бібліотеки...
Контактна інформація...

Навигатор :

  • Новые поступления
  • Простой поиск
  • Расширенный поиск

  • Авторы
  • Издательства
  • Серии
  • Тезаурус (Рубрики)

  • Книгообеспеченность:
    • По дисциплинам
    • По специальностям
    • По специализациям
    • По циклам дисциплин
    • По кафедрам

Личный кабинет : інформація


Электронный каталог: Вдовічена, О. Г. - Digital-маркетинг як інструмент ефективності та конкурентоспроможності сучасного бізнесу: особлив...

Вдовічена, О. Г. - Digital-маркетинг як інструмент ефективності та конкурентоспроможності сучасного бізнесу: особлив...

Digital-маркетинг як інструмент ефективності та конкурентоспроможності сучасного бізнесу: особлив...
Нет экз.
Статья
Автор: Вдовічена, О. Г.
Інвестиції: практика та досвід. Digital-маркетинг як інструмент ефективності та конкурентоспроможності сучасного бізнесу: особлив...
б.г.
ISBN отсутствует

полный текст

На полку На полку


Статья

Вдовічена, О. Г.
Digital-маркетинг як інструмент ефективності та конкурентоспроможності сучасного бізнесу: особливості та перспективи впровадження в Україні [Електронний ресурс] / О. Г. Вдовічена, О. М. Дюгованець, І. В. Чернова // Інвестиції: практика та досвід. – 2022. – № 2. – С. 81–87 . – Режим доступу: https://www.nayka.com.ua/index.php/investplan/article/view/275/275. – На укр. яз.


загальний = Маркетинг : онлайновий
загальний = Технологія : цифрова
загальний = Діяльність : підприємницька
загальний = Реклама
Комунікація : електронна
загальний = Конкурентоспроможність
загальний = Ефективність


Привязано к:

Отобрать для печати: страницу | инверсия | сброс | печать(0)

Інвестиції: практика та досвід
Нет экз.
Выпуск

Інвестиції: практика та досвід № 2
2022 г.
ISBN отсутствует


На полку На полку


© Все права защищены ЗАО "Компания Либэр" , 2009 - 2023 (IP=44.213.63.130)