Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Янковець, Т. - Дизайн вражень у цифровому маркетингу мережі кінотеатрів [Текст]
Янковець, Т. - Дизайн вражень у цифровому маркетингу мережі кінотеатрів [Текст]
Статья
Автор: Янковець, Т.
Scientia Fructuosa. Сер. Економічні науки. Дизайн вражень у цифровому маркетингу мережі кінотеатрів [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Янковець, Т.
Scientia Fructuosa. Сер. Економічні науки. Дизайн вражень у цифровому маркетингу мережі кінотеатрів [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Янковець, Т.
Дизайн вражень у цифровому маркетингу мережі кінотеатрів [Текст] / Т. Янковець // Scientia Fructuosa. Сер. Економічні науки. – 2022. – № 2. – С. 61–80 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг : онлайновий
загальний = Бренд
загальний = Технологія : цифрова
Янковець, Т.
Дизайн вражень у цифровому маркетингу мережі кінотеатрів [Текст] / Т. Янковець // Scientia Fructuosa. Сер. Економічні науки. – 2022. – № 2. – С. 61–80 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг : онлайновий
загальний = Бренд
загальний = Технологія : цифрова