Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Дзюба, С. Г. - Структура вартості бренду як основа економічної оцінки ділової репутації підприємства [Текст] + [...
Дзюба, С. Г. - Структура вартості бренду як основа економічної оцінки ділової репутації підприємства [Текст] + [...
Статья
Автор: Дзюба, С. Г.
Зовнішня торгівля: право та економіка. Структура вартості бренду як основа економічної оцінки ділової репутації підприємства [Текст] + [...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Дзюба, С. Г.
Зовнішня торгівля: право та економіка. Структура вартості бренду як основа економічної оцінки ділової репутації підприємства [Текст] + [...
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Дзюба, С. Г.
Структура вартості бренду як основа економічної оцінки ділової репутації підприємства [Текст] + [Електрон. ресурс] / С. Г. Дзюба, Л. М. Гоц // Зовнішня торгівля: право та економіка : журнал. – 2008. – N3. – С.15-20. - Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУСКУ. – На укр. яз.
загальний = Корпорація
загальний = Оцінка
загальний = Вартість
загальний = Методика
загальний = Брендинг
загальний = Розрахунок
загальний = Імідж : підприємства
Репутація : ділова
Дзюба, С. Г.
Структура вартості бренду як основа економічної оцінки ділової репутації підприємства [Текст] + [Електрон. ресурс] / С. Г. Дзюба, Л. М. Гоц // Зовнішня торгівля: право та економіка : журнал. – 2008. – N3. – С.15-20. - Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУСКУ. – На укр. яз.
загальний = Корпорація
загальний = Оцінка
загальний = Вартість
загальний = Методика
загальний = Брендинг
загальний = Розрахунок
загальний = Імідж : підприємства
Репутація : ділова