Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Ромат, Е. - Основні тенденції зміни підходів до структури системи маркетингових комунікацій у сучасних умовах
Ромат, Е. - Основні тенденції зміни підходів до структури системи маркетингових комунікацій у сучасних умовах
Книга (аналит. описание)
Автор: Ромат, Е.
Торгівля і ринок України. Вип.11. Т.1. Основні тенденції зміни підходів до структури системи маркетингових комунікацій у сучасних умовах
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Ромат, Е.
Торгівля і ринок України. Вип.11. Т.1. Основні тенденції зміни підходів до структури системи маркетингових комунікацій у сучасних умовах
б.г.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
65.050.21
Ромат, Е.
Основні тенденції зміни підходів до структури системи маркетингових комунікацій у сучасних умовах / Е. Ромат // Торгівля і ринок України. Вип.11. Т.1 : Тематичний збірник наукових праць з проблем торгівлі і громадського харчування / відповід. ред. І. В. Сорока. – Донецьк : ДонДУЕТ, 2000. – С.217-221.
ББК 65.050.21
загальний = Комунікація : маркетингова
65.050.21
Ромат, Е.
Основні тенденції зміни підходів до структури системи маркетингових комунікацій у сучасних умовах / Е. Ромат // Торгівля і ринок України. Вип.11. Т.1 : Тематичний збірник наукових праць з проблем торгівлі і громадського харчування / відповід. ред. І. В. Сорока. – Донецьк : ДонДУЕТ, 2000. – С.217-221.
ББК 65.050.21
загальний = Комунікація : маркетингова