Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Боярчук, Г. В. - Основи маркетингу [Електрон. ресурс]
Боярчук, Г. В. - Основи маркетингу [Електрон. ресурс]
Книга
Автор: Боярчук, Г. В.
Основи маркетингу [Електрон. ресурс]: Навч. комплекс
2003 г.
ISBN відсутній
Автор: Боярчук, Г. В.
Основи маркетингу [Електрон. ресурс]: Навч. комплекс
2003 г.
ISBN відсутній
Книга
Боярчук, Г. В.
Основи маркетингу [Електрон. ресурс] : Навч. комплекс / Г. В. Боярчук, В. М. Трайно, Ю. О. Мирна. – 2003. – Спосіб доступу: Електрон. чит. зал ПУСКУ. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
Дисципліни = Цикл природничо-наукової та загально-економічної підготовки : Базовая часть : Маркетинг
Дисципліни = Цикл професійної та практичної підготовки : Базовая часть : Основи маркетингу
загальний = Основи
Боярчук, Г. В.
Основи маркетингу [Електрон. ресурс] : Навч. комплекс / Г. В. Боярчук, В. М. Трайно, Ю. О. Мирна. – 2003. – Спосіб доступу: Електрон. чит. зал ПУСКУ. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
Дисципліни = Цикл природничо-наукової та загально-економічної підготовки : Базовая часть : Маркетинг
Дисципліни = Цикл професійної та практичної підготовки : Базовая часть : Основи маркетингу
загальний = Основи