Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Яцюк, Д. - Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду
Яцюк, Д. - Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду
Статья
Автор: Яцюк, Д.
Маркетинг в Україні. Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Яцюк, Д.
Маркетинг в Україні. Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Яцюк, Д.
Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду / Д. Яцюк // Маркетинг в Україні. – 2007. – N3. – С.28-32. – На укр. яз.
загальний = Економіка України
загальний = Реклама
загальний = Брендинг
Яцюк, Д.
Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду / Д. Яцюк // Маркетинг в Україні. – 2007. – N3. – С.28-32. – На укр. яз.
загальний = Економіка України
загальний = Реклама
загальний = Брендинг