Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Рекомендації української асоціації маркетингу з проведення тендерів на маркетингові дослідження
Рекомендації української асоціації маркетингу з проведення тендерів на маркетингові дослідження
Статья
Автор:
Маркетинг в Україні. Рекомендації української асоціації маркетингу з проведення тендерів на маркетингові дослідження: Схвалено конференцією ВГО "УАМ" "Клієнти та дослідники: діалог і взаєморозуміння" 18 травня 2007 року, протокол N 9
б.г.
ISBN відсутній
Автор:
Маркетинг в Україні. Рекомендації української асоціації маркетингу з проведення тендерів на маркетингові дослідження: Схвалено конференцією ВГО "УАМ" "Клієнти та дослідники: діалог і взаєморозуміння" 18 травня 2007 року, протокол N 9
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Рекомендації української асоціації маркетингу з проведення тендерів на маркетингові дослідження : Схвалено конференцією ВГО "УАМ" "Клієнти та дослідники: діалог і взаєморозуміння" 18 травня 2007 року, протокол N 9 // Маркетинг в Україні. – 2007. – N3. – С.59-60. – На укр. яз.
За основу написання узято "Правила проведення тендерів на PR - обслуговування", винесенні на публічне обговорення компанією "Паблісіті Кріейтинг" й адаптовані з урахуванням особливостей дослідницького ринку України
загальний = Маркетинг
загальний = Економіка України
загальний = Дослідження : маркетингове
загальний = Тендер
Рекомендації української асоціації маркетингу з проведення тендерів на маркетингові дослідження : Схвалено конференцією ВГО "УАМ" "Клієнти та дослідники: діалог і взаєморозуміння" 18 травня 2007 року, протокол N 9 // Маркетинг в Україні. – 2007. – N3. – С.59-60. – На укр. яз.
За основу написання узято "Правила проведення тендерів на PR - обслуговування", винесенні на публічне обговорення компанією "Паблісіті Кріейтинг" й адаптовані з урахуванням особливостей дослідницького ринку України
загальний = Маркетинг
загальний = Економіка України
загальний = Дослідження : маркетингове
загальний = Тендер