Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Байдакова, Л. И. - Современные задачи товароведов маркетинговых исследований
Байдакова, Л. И. - Современные задачи товароведов маркетинговых исследований
Книга (аналит. описание)
Автор: Байдакова, Л. И.
"Дослідження ринку товарів і послуг України" ( 26-27 листопада 1998 року). Современные задачи товароведов маркетинговых исследований
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Байдакова, Л. И.
"Дослідження ринку товарів і послуг України" ( 26-27 листопада 1998 року). Современные задачи товароведов маркетинговых исследований
б.г.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
65.050(4Укр)21
Байдакова, Л. И.
Современные задачи товароведов маркетинговых исследований / Л. И. Байдакова // "Дослідження ринку товарів і послуг України" ( 26-27 листопада 1998 року) = Матеріали науково-практичної конференції / О. П. Шеляков, В. В. Дворніченко, Ю. В. Ніколенко, Г. В. Боярчук, Н. В. Карпенко, П. Ю. Балабан, В. I. Бєляєва. – Полтава : Полт. кооп. ін-т, 1999. – С.155-160. – На рус. яз.
ББК 65.050(4Укр)21
загальний = Маркетинг
загальний = Економіка України
65.050(4Укр)21
Байдакова, Л. И.
Современные задачи товароведов маркетинговых исследований / Л. И. Байдакова // "Дослідження ринку товарів і послуг України" ( 26-27 листопада 1998 року) = Матеріали науково-практичної конференції / О. П. Шеляков, В. В. Дворніченко, Ю. В. Ніколенко, Г. В. Боярчук, Н. В. Карпенко, П. Ю. Балабан, В. I. Бєляєва. – Полтава : Полт. кооп. ін-т, 1999. – С.155-160. – На рус. яз.
ББК 65.050(4Укр)21
загальний = Маркетинг
загальний = Економіка України