Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Брюкова, Н. В. - Методика проведения маркетинговых исследований и их влияние на результаты деятельности предприятия
Брюкова, Н. В. - Методика проведения маркетинговых исследований и их влияние на результаты деятельности предприятия
Книга (аналит. описание)
Автор: Брюкова, Н. В.
"Дослідження ринку товарів і послуг України" ( 26-27 листопада 1998 року). Методика проведения маркетинговых исследований и их влияние на результаты деятельности предприятия
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Брюкова, Н. В.
"Дослідження ринку товарів і послуг України" ( 26-27 листопада 1998 року). Методика проведения маркетинговых исследований и их влияние на результаты деятельности предприятия
б.г.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
65.050(4Укр)21
Брюкова, Н. В.
Методика проведения маркетинговых исследований и их влияние на результаты деятельности предприятия / Н. В. Брюкова // "Дослідження ринку товарів і послуг України" ( 26-27 листопада 1998 року) = Матеріали науково-практичної конференції / О. П. Шеляков, В. В. Дворніченко, Ю. В. Ніколенко, Г. В. Боярчук, Н. В. Карпенко, П. Ю. Балабан, В. I. Бєляєва. – Полтава : Полт. кооп. ін-т, 1999. – С.186-191. – На рус. яз.
ББК 65.050(4Укр)21
загальний = Маркетинг
загальний = Економіка України
65.050(4Укр)21
Брюкова, Н. В.
Методика проведения маркетинговых исследований и их влияние на результаты деятельности предприятия / Н. В. Брюкова // "Дослідження ринку товарів і послуг України" ( 26-27 листопада 1998 року) = Матеріали науково-практичної конференції / О. П. Шеляков, В. В. Дворніченко, Ю. В. Ніколенко, Г. В. Боярчук, Н. В. Карпенко, П. Ю. Балабан, В. I. Бєляєва. – Полтава : Полт. кооп. ін-т, 1999. – С.186-191. – На рус. яз.
ББК 65.050(4Укр)21
загальний = Маркетинг
загальний = Економіка України