Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Пилипчук, В. П. - Контроль, оцінка та аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства + [Електрон. ресурс]
Пилипчук, В. П. - Контроль, оцінка та аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства + [Електрон. ресурс]
Статья
Автор: Пилипчук, В. П.
Маркетинг в Україні. Контроль, оцінка та аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства + [Електрон. ресурс]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Пилипчук, В. П.
Маркетинг в Україні. Контроль, оцінка та аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства + [Електрон. ресурс]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Пилипчук, В. П.
Контроль, оцінка та аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства + [Електрон. ресурс] / В. П. Пилипчук // Маркетинг в Україні. – 01/2004. – N1. – С.29-32. - Спосіб доступу: Електрон. чит. зал ПУСКУ. – На укр. яз.
Загальний = Економіка України
Загальний = Контроль
Загальний = Діяльність : маркетингова
Загальний = Ефективність : економічна
Пилипчук, В. П.
Контроль, оцінка та аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства + [Електрон. ресурс] / В. П. Пилипчук // Маркетинг в Україні. – 01/2004. – N1. – С.29-32. - Спосіб доступу: Електрон. чит. зал ПУСКУ. – На укр. яз.
Загальний = Економіка України
Загальний = Контроль
Загальний = Діяльність : маркетингова
Загальний = Ефективність : економічна



![Контроль, оцінка та аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства + [Електрон. ресурс]](/opacunicode/img/doctypes/article.gif)
На полку 