Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Балабанова, Л. В. - Удосконалення цінової політики підприємства на основі маркетингу
Балабанова, Л. В. - Удосконалення цінової політики підприємства на основі маркетингу
Книга (аналит. описание)
Автор: Балабанова, Л. В.
Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації. Удосконалення цінової політики підприємства на основі маркетингу
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Балабанова, Л. В.
Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації. Удосконалення цінової політики підприємства на основі маркетингу
б.г.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
65.421-86я73 Б 20
Балабанова, Л. В.
Удосконалення цінової політики підприємства на основі маркетингу / Л. В. Балабанова // Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації : Навч. посібник / Л. В. Балабанова, О. В. Сардак. – Київ : Професіонал, 2004. – С.87-118. – На укр. яз.
ББК 65.421-86я73 Б 20
загальний = Економіка України
загальний = Підприємство
загальний = Політика : цінова
65.421-86я73 Б 20
Балабанова, Л. В.
Удосконалення цінової політики підприємства на основі маркетингу / Л. В. Балабанова // Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації : Навч. посібник / Л. В. Балабанова, О. В. Сардак. – Київ : Професіонал, 2004. – С.87-118. – На укр. яз.
ББК 65.421-86я73 Б 20
загальний = Економіка України
загальний = Підприємство
загальний = Політика : цінова