Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Примаченко, Н. М. - Специфіка і типологія маркетингової культури як маркетингової категорії + [Електрон. ресурс]
Примаченко, Н. М. - Специфіка і типологія маркетингової культури як маркетингової категорії + [Електрон. ресурс]
Статья
Автор: Примаченко, Н. М.
Актуальні Проблеми Економіки. Специфіка і типологія маркетингової культури як маркетингової категорії + [Електрон. ресурс]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Примаченко, Н. М.
Актуальні Проблеми Економіки. Специфіка і типологія маркетингової культури як маркетингової категорії + [Електрон. ресурс]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Примаченко, Н. М.
Специфіка і типологія маркетингової культури як маркетингової категорії + [Електрон. ресурс] / Н. М. Примаченко // Актуальні Проблеми Економіки. – 07/2004. – N7. – С.88-98. - спосіб доступу: Електрон. чит. зал ПУСКУ. – На укр. яз.
загальний = Культура
загальний = Діяльність : маркетингова
загальний = Етика
Примаченко, Н. М.
Специфіка і типологія маркетингової культури як маркетингової категорії + [Електрон. ресурс] / Н. М. Примаченко // Актуальні Проблеми Економіки. – 07/2004. – N7. – С.88-98. - спосіб доступу: Електрон. чит. зал ПУСКУ. – На укр. яз.
загальний = Культура
загальний = Діяльність : маркетингова
загальний = Етика