Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Руденко, І. В. - Бенчмаркінг як метод порівняльного конкурентного аналізу
Руденко, І. В. - Бенчмаркінг як метод порівняльного конкурентного аналізу
Книга (аналит. описание)
Автор: Руденко, І. В.
Управлінські та технологічні аспекти розвитку підприємств харчування та торгівлі. Бенчмаркінг як метод порівняльного конкурентного аналізу
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Руденко, І. В.
Управлінські та технологічні аспекти розвитку підприємств харчування та торгівлі. Бенчмаркінг як метод порівняльного конкурентного аналізу
б.г.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
65.421 У67
Руденко, І. В.
Бенчмаркінг як метод порівняльного конкурентного аналізу / І. В. Руденко // Управлінські та технологічні аспекти розвитку підприємств харчування та торгівлі : Тези доповідей міжнар. наук.-практ. конф., 19 листоп. 2003 року / відповід. ред. О. I. Черевко. – Х. : Харк. держ. ун-т харч. та торгівлі, 2003. – С.366-368.
ББК 65.421 У67
загальний = Маркетинг : бенчмаркінг
65.421 У67
Руденко, І. В.
Бенчмаркінг як метод порівняльного конкурентного аналізу / І. В. Руденко // Управлінські та технологічні аспекти розвитку підприємств харчування та торгівлі : Тези доповідей міжнар. наук.-практ. конф., 19 листоп. 2003 року / відповід. ред. О. I. Черевко. – Х. : Харк. держ. ун-т харч. та торгівлі, 2003. – С.366-368.
ББК 65.421 У67
загальний = Маркетинг : бенчмаркінг