Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Головкіна, Н. В. - Рекламні стратегії : дослідження існуючих підходів до розробки міжнародних кампаній + [Електрон. ...
Головкіна, Н. В. - Рекламні стратегії : дослідження існуючих підходів до розробки міжнародних кампаній + [Електрон. ...
Статья
Автор: Головкіна, Н. В.
Маркетинг в Україні. Рекламні стратегії : дослідження існуючих підходів до розробки міжнародних кампаній + [Електрон. ...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Головкіна, Н. В.
Маркетинг в Україні. Рекламні стратегії : дослідження існуючих підходів до розробки міжнародних кампаній + [Електрон. ...
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Головкіна, Н. В.
Рекламні стратегії : дослідження існуючих підходів до розробки міжнародних кампаній + [Електрон. ресурс] / Н. В. Головкіна // Маркетинг в Україні. – 10/2004. – N5. – С.16-20. - Спосіб доступу: Електрон. чит. зал ПУСКУ. – На рус. яз.
загальний = Економіка : міжнародна
загальний = Реклама
загальний = Дослідження : маркетингове
загальний = Комунікація : маркетингова
загальний = Стратегія : маркетингова
загальний = Паблік рилейшнз
Головкіна, Н. В.
Рекламні стратегії : дослідження існуючих підходів до розробки міжнародних кампаній + [Електрон. ресурс] / Н. В. Головкіна // Маркетинг в Україні. – 10/2004. – N5. – С.16-20. - Спосіб доступу: Електрон. чит. зал ПУСКУ. – На рус. яз.
загальний = Економіка : міжнародна
загальний = Реклама
загальний = Дослідження : маркетингове
загальний = Комунікація : маркетингова
загальний = Стратегія : маркетингова
загальний = Паблік рилейшнз