Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Величко, О. - Проблеми управління маркетингом робочої сили на ринку праці споживчої кооперації
Величко, О. - Проблеми управління маркетингом робочої сили на ринку праці споживчої кооперації
Статья
Автор: Величко, О.
ВІСТІ. Діловий випуск. Проблеми управління маркетингом робочої сили на ринку праці споживчої кооперації
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Величко, О.
ВІСТІ. Діловий випуск. Проблеми управління маркетингом робочої сили на ринку праці споживчої кооперації
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Величко, О.
Проблеми управління маркетингом робочої сили на ринку праці споживчої кооперації / О. Величко // ВІСТІ. Діловий випуск. – 29/07/2005. – С.3. – На укр. яз.
загальний = Ринок : праці
загальний = Економіка України
загальний = Кооперація : споживча
загальний = Сила : робоча
загальний = Управління : маркетингом
Величко, О.
Проблеми управління маркетингом робочої сили на ринку праці споживчої кооперації / О. Величко // ВІСТІ. Діловий випуск. – 29/07/2005. – С.3. – На укр. яз.
загальний = Ринок : праці
загальний = Економіка України
загальний = Кооперація : споживча
загальний = Сила : робоча
загальний = Управління : маркетингом