Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Азарян, О. М. - Концепція формування науково-практичного напрямку маркетингу торгівлі
Азарян, О. М. - Концепція формування науково-практичного напрямку маркетингу торгівлі
Книга (аналит. описание)
Автор: Азарян, О. М.
Торгівля і ринок України. Вип. 18. Концепція формування науково-практичного напрямку маркетингу торгівлі
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Азарян, О. М.
Торгівля і ринок України. Вип. 18. Концепція формування науково-практичного напрямку маркетингу торгівлі
б.г.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
65.9(4Укр)421 Т60
Азарян, О. М.
Концепція формування науково-практичного напрямку маркетингу торгівлі / О. М. Азарян // Торгівля і ринок України. Вип. 18 : Темат. зб. наук. праць / Ред. О. О. Шубін. – Донецьк : ДонДУЕТ, 2004. – С.3-9. – На укр. яз.
ББК 65.9(4Укр)421 Т60
загальний = Маркетинг
загальний = Економіка України
загальний = Торгівля
65.9(4Укр)421 Т60
Азарян, О. М.
Концепція формування науково-практичного напрямку маркетингу торгівлі / О. М. Азарян // Торгівля і ринок України. Вип. 18 : Темат. зб. наук. праць / Ред. О. О. Шубін. – Донецьк : ДонДУЕТ, 2004. – С.3-9. – На укр. яз.
ББК 65.9(4Укр)421 Т60
загальний = Маркетинг
загальний = Економіка України
загальний = Торгівля