Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Боярчук, Г. В. - Маркетингові дослідження ринку споживчих товарів
Боярчук, Г. В. - Маркетингові дослідження ринку споживчих товарів
Книга
Автор: Боярчук, Г. В.
Маркетингові дослідження ринку споживчих товарів: Текст лекції
Видавництво: ПКI, 1999 г.
ISBN відсутній
Автор: Боярчук, Г. В.
Маркетингові дослідження ринку споживчих товарів: Текст лекції
Видавництво: ПКI, 1999 г.
ISBN відсутній
Книга
65.291.31я73 Б86
Боярчук, Г. В.
Маркетингові дослідження ринку споживчих товарів : Текст лекції / Г. В. Боярчук. – Полтава : ПКI, 1999. – 30 с. – 95 . – 95. – На укр. яз. : 0.79.
ББК 65.291.31я73 Б86
загальний = Маркетинг
ЧЗ1
бр.6926 ЧЗ3
65.291.31я73 Б86
Боярчук, Г. В.
Маркетингові дослідження ринку споживчих товарів : Текст лекції / Г. В. Боярчук. – Полтава : ПКI, 1999. – 30 с. – 95 . – 95. – На укр. яз. : 0.79.
ББК 65.291.31я73 Б86
загальний = Маркетинг
ЧЗ1
бр.6926 ЧЗ3