Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Махнуша, С. М. - Методика оцінювання параметрів конкурентоспроможності торгової марки як елементу її потенціалу
Махнуша, С. М. - Методика оцінювання параметрів конкурентоспроможності торгової марки як елементу її потенціалу
Статья
Автор: Махнуша, С. М.
Актуальні Проблеми Економіки. Методика оцінювання параметрів конкурентоспроможності торгової марки як елементу її потенціалу
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Махнуша, С. М.
Актуальні Проблеми Економіки. Методика оцінювання параметрів конкурентоспроможності торгової марки як елементу її потенціалу
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Махнуша, С. М.
Методика оцінювання параметрів конкурентоспроможності торгової марки як елементу її потенціалу / С. М. Махнуша // Актуальні Проблеми Економіки. – 2006. – N1. – С.80-86. – На укр. яз.
загальний = Конкурентоспроможність : товарів
загальний = Знак : товарний
загальний = Потенціал
загальний = Методика : оцінки
Махнуша, С. М.
Методика оцінювання параметрів конкурентоспроможності торгової марки як елементу її потенціалу / С. М. Махнуша // Актуальні Проблеми Економіки. – 2006. – N1. – С.80-86. – На укр. яз.
загальний = Конкурентоспроможність : товарів
загальний = Знак : товарний
загальний = Потенціал
загальний = Методика : оцінки