лого

Електронний каталог бібліотеки
Полтавського університету економіки і торгівлі

eng rus ukr
Порядок ведення пошуку...
Інституційний репозитарій...
Доступ до електронної бібліотеки...
Контактна інформація...

Навігатор :

  • Новые поступления
  • Простой поиск
  • Расширенный поиск

  • Авторы
  • Издательства
  • Серии
  • Тезаурус (Рубрики)

  • Книгообеспеченность:
    • По дисциплинам
    • По специальностям
    • По специализациям
    • По циклам дисциплин
    • По кафедрам

Особистий кабінет: інформація


Електронний каталог: Махнуша, С. М. - Методика оцінювання параметрів конкурентоспроможності торгової марки як елементу її потенціалу

Махнуша, С. М. - Методика оцінювання параметрів конкурентоспроможності торгової марки як елементу її потенціалу

Методика оцінювання параметрів конкурентоспроможності торгової марки як елементу її потенціалу
Немає прим.
Статья
Автор: Махнуша, С. М.
Актуальні Проблеми Економіки. Методика оцінювання параметрів конкурентоспроможності торгової марки як елементу її потенціалу
б.г.
ISBN відсутній

На полку На полку


Статья

Махнуша, С. М.
Методика оцінювання параметрів конкурентоспроможності торгової марки як елементу її потенціалу / С. М. Махнуша // Актуальні Проблеми Економіки. – 2006. – N1. – С.80-86. – На укр. яз.


Загальний = Конкурентоспроможність : товарів
Загальний = Потенціал
Загальний = Знак : товарний
Загальний = Методика : оцінки


Прив'язано до:

Отобрать для печати: страницу | инверсия | сброс | печать(0)

Актуальні Проблеми Економіки
Немає прим.
Выпуск

Актуальні Проблеми Економіки N1
Нац. акад. управління, 2006 р.
ISBN відсутній


На полку На полку


© Всі права захищені ЗАО "Компания Либэр" , 2009 - 2025 (IP=18.97.14.89)