Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Черчик, Л. М. - Маркетинг рекреаційних територій як інструмент становлення, розвитку та регулювання ринку рекреац...
Черчик, Л. М. - Маркетинг рекреаційних територій як інструмент становлення, розвитку та регулювання ринку рекреац...
Статья
Автор: Черчик, Л. М.
Актуальні Проблеми Економіки. Маркетинг рекреаційних територій як інструмент становлення, розвитку та регулювання ринку рекреац...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Черчик, Л. М.
Актуальні Проблеми Економіки. Маркетинг рекреаційних територій як інструмент становлення, розвитку та регулювання ринку рекреац...
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Черчик, Л. М.
Маркетинг рекреаційних територій як інструмент становлення, розвитку та регулювання ринку рекреаційних ресурсів + [Електрон. ресурс] / Л. М. Черчик // Актуальні Проблеми Економіки. – 2006. – N1. – С.95-103. - Спосіб доступу: Електрон. чит. зал ПУСКУ. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Регулювання
загальний = Ринок
загальний = Розвиток
загальний = Система : рекреаційна
Черчик, Л. М.
Маркетинг рекреаційних територій як інструмент становлення, розвитку та регулювання ринку рекреаційних ресурсів + [Електрон. ресурс] / Л. М. Черчик // Актуальні Проблеми Економіки. – 2006. – N1. – С.95-103. - Спосіб доступу: Електрон. чит. зал ПУСКУ. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Регулювання
загальний = Ринок
загальний = Розвиток
загальний = Система : рекреаційна