Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги у рубриці: Брендинг
Рубрики
--> Брендинг
Друк списку
--> Брендинг
Рубрика
- Назва:
- Брендинг
- Див. також:
- Маркетинг
Друк списку
Пов'язані описи:
Стаття
Качанова, Т. С.
Социокультурное влияние брендов на психологию общества [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Качанова, Т. С.
Социокультурное влияние брендов на психологию общества [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Файвішенко, Д. С.
Можливості використання методології функціонального підходу у брендингу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Файвішенко, Д. С.
Можливості використання методології функціонального підходу у брендингу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Касян, С. Я.
Вартісно-споживчі складові брендингу компаній в Україні [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Касян, С. Я.
Вартісно-споживчі складові брендингу компаній в Україні [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Маслова, Н.
Бренд банку : сутність, елементи, вплив на клієнтів [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Маслова, Н.
Бренд банку : сутність, елементи, вплив на клієнтів [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Гранат, Л.
Брендингові технології управління репутацією інтернет-магазинів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Гранат, Л.
Брендингові технології управління репутацією інтернет-магазинів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Лабурцева, О.
Ідентичність корпоративного бренду торговельних мереж [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Лабурцева, О.
Ідентичність корпоративного бренду торговельних мереж [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Білявська, Ю.
Матричний підхід до визначення життєвого циклу бренду [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Білявська, Ю.
Матричний підхід до визначення життєвого циклу бренду [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Зимбалевська, Ю. В.
Оцінка вартості бренду підприємства легкої промисловості [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Зимбалевська, Ю. В.
Оцінка вартості бренду підприємства легкої промисловості [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Басюк, Д.
Формування туристичного бренда як фактор регіональної політики [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Басюк, Д.
Формування туристичного бренда як фактор регіональної політики [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Москалюк, С.
Бренд у стратегічному управлінні підприємством + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Москалюк, С.
Бренд у стратегічному управлінні підприємством + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Д'Алессандро, Дэвид
Войны брендов: 10 правил создания непобедимой торговой марки
Питер, 2003 р.
ISBN 5-947231-47-6
Д'Алессандро, Дэвид
Войны брендов: 10 правил создания непобедимой торговой марки
Питер, 2003 р.
ISBN 5-947231-47-6