Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги у рубриці: Бренд
Рубрики
--> Бренд
Друк списку
--> Бренд
Рубрика
- Назва:
- Бренд
Друк списку
Пов'язані описи:
Стаття
Амельченко, Ю.
Новий простір бібліотеки: популярність, репутація, бренд [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Амельченко, Ю.
Новий простір бібліотеки: популярність, репутація, бренд [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Бонтур, Анн
Омоложение бренда [Текст]: [пер. с фр.]
Companion Group, 2008 р.
ISBN 978-966-96692-8-5
Бонтур, Анн
Омоложение бренда [Текст]: [пер. с фр.]
Companion Group, 2008 р.
ISBN 978-966-96692-8-5
Автореферат/Дисертація
Приходько, Д. О.
Оцінка вартості бренда автомобілебудівного підприємства [Текст]: автореф. дис … канд.. екон. наук : 08.00.04
2015 р.
ISBN відсутній
Приходько, Д. О.
Оцінка вартості бренда автомобілебудівного підприємства [Текст]: автореф. дис … канд.. екон. наук : 08.00.04
2015 р.
ISBN відсутній
Книга (аналіт. опис)
Павлов, В. I.
Оцінювання конкурентоспроможності бренда на товарних ринках [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Павлов, В. I.
Оцінювання конкурентоспроможності бренда на товарних ринках [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Данько, Н. І.
Брендинг міста Харкова як туристичної дестинації [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Данько, Н. І.
Брендинг міста Харкова як туристичної дестинації [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Євтушенко, О. В.
Реклама території як необхідний чинник її туристичного розвитку [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Євтушенко, О. В.
Реклама території як необхідний чинник її туристичного розвитку [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Полішко, Г. Г.
Світовий досвід створення національних брендів [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Полішко, Г. Г.
Світовий досвід створення національних брендів [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Макович, В.
Сделай себе имя! Построение личного бренда [Текст]
Питер, 2013 р.
ISBN 978-5-496-00495-4
Макович, В.
Сделай себе имя! Построение личного бренда [Текст]
Питер, 2013 р.
ISBN 978-5-496-00495-4
Книга
Аакер, Дэвид А.
Создание сильных брендов [Текст]: [пер. с англ.]
Издательский дом Гребенникова, 2008 р.
ISBN 978-5-93890-031-8
Аакер, Дэвид А.
Создание сильных брендов [Текст]: [пер. с англ.]
Издательский дом Гребенникова, 2008 р.
ISBN 978-5-93890-031-8
Стаття
Орел, А. М.
Становлення ринку споживачів крафтових продуктів в системі маркетингу [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Орел, А. М.
Становлення ринку споживачів крафтових продуктів в системі маркетингу [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Котлер, Филип
Стратегический менеджмент по Котлеру [Текст]: лучшие приемы и методы
Альпина Паблишерз, 2015 р.
ISBN 978-5-9614-5262-4
Котлер, Филип
Стратегический менеджмент по Котлеру [Текст]: лучшие приемы и методы
Альпина Паблишерз, 2015 р.
ISBN 978-5-9614-5262-4
Стаття
Янковець, Т. М.
Стратегія розвитку підприємства та бренд-менеджмент [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Янковець, Т. М.
Стратегія розвитку підприємства та бренд-менеджмент [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналіт. опис)
Колісник, Т. О.
Структурно-семантичні особливості мови бренду [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Колісник, Т. О.
Структурно-семантичні особливості мови бренду [Текст]
б.р.
ISBN відсутній