Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Івасенко, О. А.
До списку авторів
Івасенко, О. А.
Сортувати за: заголовкомПов'язані описи:
Книга
Карпенко, Н. В.
Маркетингові дослідження [Текст]: навч.-метод. посібник
ПУЕТ, 2013 р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Маркетингові дослідження [Текст]: навч.-метод. посібник
ПУЕТ, 2013 р.
ISBN відсутній
Книга (аналіт. опис)
Івасенко, О. А.
Модель тьютора у системі дистанційного навчання [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Івасенко, О. А.
Модель тьютора у системі дистанційного навчання [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Карпенко, Н. В.
Програма магістерської виробничої переддипломної практики студентів спеціальності 8.03050701 «Ма...
ПУЕТ, 2014 р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Програма магістерської виробничої переддипломної практики студентів спеціальності 8.03050701 «Ма...
ПУЕТ, 2014 р.
ISBN відсутній
Книга
Програма державної атестації студентів освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра напрямку підгото...
ПУЕТ, 2014 р.
ISBN відсутній
Програма державної атестації студентів освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра напрямку підгото...
ПУЕТ, 2014 р.
ISBN відсутній
Книга
Івасенко, О. А.
Інфраструктура товарного ринку [Текст]: метод. рекомендації щодо виконання курсової роботи
ПУЕТ, 2014 р.
ISBN відсутній
Івасенко, О. А.
Інфраструктура товарного ринку [Текст]: метод. рекомендації щодо виконання курсової роботи
ПУЕТ, 2014 р.
ISBN відсутній
Книга
Програма наскрізної практичної підготовки студентів програми професійного спрямування 6.030507 "М...
ПУЕТ, 2015 р.
ISBN відсутній
Програма наскрізної практичної підготовки студентів програми професійного спрямування 6.030507 "М...
ПУЕТ, 2015 р.
ISBN відсутній
Книга (аналіт. опис)
Івасенко, О. А.
Особливості проведення виробничої практики студентів-маркетологів на базі навчально-тренінгового ...
б.р.
ISBN відсутній
Івасенко, О. А.
Особливості проведення виробничої практики студентів-маркетологів на базі навчально-тренінгового ...
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналіт. опис)
Івасенко, О. А.
Інтрамаркетинг як інструмент формування цілісної маркетингової системи управління [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Івасенко, О. А.
Інтрамаркетинг як інструмент формування цілісної маркетингової системи управління [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналіт. опис)
Івасенко, О. А.
Інтрамаркетинг як інструмент формування цілісної маркетингової системи управління [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Івасенко, О. А.
Інтрамаркетинг як інструмент формування цілісної маркетингової системи управління [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналіт. опис)
Івасенко, О. А.
Дистанційне навчання як інноваційна модель реалізації заочної форми навчання [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Івасенко, О. А.
Дистанційне навчання як інноваційна модель реалізації заочної форми навчання [Текст]
б.р.
ISBN відсутній