Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Райко, Д. В.
До списку авторів
Райко, Д. В.
Сортувати за: заголовкомПов'язані описи:
Книга
Райко, Д. В.
Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація [Текст]: монографія
ІНЖЕК, 2008 р.
ISBN 978-966-392-235-5
Райко, Д. В.
Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація [Текст]: монографія
ІНЖЕК, 2008 р.
ISBN 978-966-392-235-5
Стаття
Райко, Д. В.
Визначення розвитку маркетингової діяльності промислового підприємства [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Райко, Д. В.
Визначення розвитку маркетингової діяльності промислового підприємства [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Райко, Д. В.
Підприємство, партнер, споживач: теорія та практика взаємодії [Текст]: монографія
ІНЖЕК, 2010 р.
ISBN 978-966-392-298-0
Райко, Д. В.
Підприємство, партнер, споживач: теорія та практика взаємодії [Текст]: монографія
ІНЖЕК, 2010 р.
ISBN 978-966-392-298-0
Стаття
Райко, Д. В.
Модель управління маркетингом у системі менджменту промислового підприємства [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Райко, Д. В.
Модель управління маркетингом у системі менджменту промислового підприємства [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Райко, Д. В.
Маркетингове забезпечення споживацької привабливості товару промислового призначення [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Райко, Д. В.
Маркетингове забезпечення споживацької привабливості товару промислового призначення [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Райко, Д. В.
Розроблення класифікації інструментів нетрадиційних маркетингових комунікацій [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Райко, Д. В.
Розроблення класифікації інструментів нетрадиційних маркетингових комунікацій [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Райко, Д. В.
Концептуальний підхід до підготовки та проведення рекламної кампанії [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Райко, Д. В.
Концептуальний підхід до підготовки та проведення рекламної кампанії [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Дослідницький тренінг: маркетинг інновацій і інновації в маркетингу [Текст]: навч.-метод. посібник
Research training: Marketing of innovations and innovations in marketing [Text]
Щедра садиба плюс, 2015 р.
ISBN 978-617-7225-67-5
Дослідницький тренінг: маркетинг інновацій і інновації в маркетингу [Текст]: навч.-метод. посібник
Research training: Marketing of innovations and innovations in marketing [Text]
Щедра садиба плюс, 2015 р.
ISBN 978-617-7225-67-5
Книга
Райко, Д. В.
Моделювання поведінки споживачів щодо прийняття рішення з формування маркетингової товарної політ...: підручник
Триторія, 2023 р.
ISBN відсутній
Райко, Д. В.
Моделювання поведінки споживачів щодо прийняття рішення з формування маркетингової товарної політ...: підручник
Триторія, 2023 р.
ISBN відсутній
Книга
Райко, Д. В.
Практикум з дисципліни "Поведінка споживачів" [Електронний ресурс]: навч. посібник
Триторія, 2023 р.
ISBN відсутній
Райко, Д. В.
Практикум з дисципліни "Поведінка споживачів" [Електронний ресурс]: навч. посібник
Триторія, 2023 р.
ISBN відсутній