Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги у рубриці: промисловий
Рубрики
--> Маркетинг
----> промисловий
Друк списку
--> Маркетинг
----> промисловий
Рубрика
- Назва:
- промисловий
Друк списку
Пов'язані описи:
Книга
Оснач, О. Ф.
Промисловий маркетинг [Текст]: підручник
Центр учб. л-ри, 2011 р.
ISBN 978-966-364-842-2
Оснач, О. Ф.
Промисловий маркетинг [Текст]: підручник
Центр учб. л-ри, 2011 р.
ISBN 978-966-364-842-2
Книга
Оснач, О. Ф.
Промисловий маркетинг [Текст] + [Електронний ресурс]: підручник
Центр навч. л-ри, 2009 р.
ISBN 978-966-364-842-2
Оснач, О. Ф.
Промисловий маркетинг [Текст] + [Електронний ресурс]: підручник
Центр навч. л-ри, 2009 р.
ISBN 978-966-364-842-2
Книга
Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації: Підручник
"Іван Федоров", 1997 р.
ISBN 966-95130-0-6
Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації: Підручник
"Іван Федоров", 1997 р.
ISBN 966-95130-0-6
Книга (аналіт. опис)
Старостіна, А. О.
Маркетингові дослідження на ринку промислових товарів
б.р.
ISBN відсутній
Старостіна, А. О.
Маркетингові дослідження на ринку промислових товарів
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналіт. опис)
Старостіна, А. О.
Основні характеристики процесу постачання на промисловому ринку
б.р.
ISBN відсутній
Старостіна, А. О.
Основні характеристики процесу постачання на промисловому ринку
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналіт. опис)
Старостіна, А. О.
Управління маркетинговими ризиками на промисловому ринку
б.р.
ISBN відсутній
Старостіна, А. О.
Управління маркетинговими ризиками на промисловому ринку
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Блонський, А. І.
Роль маркетингу відносин у сучасному промисловому маркетингу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Блонський, А. І.
Роль маркетингу відносин у сучасному промисловому маркетингу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Устьян, О. Ю.
Теоретичні засади B2B маркетингу на сучасному етапі розвитку [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Устьян, О. Ю.
Теоретичні засади B2B маркетингу на сучасному етапі розвитку [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Тімонін, О. М.
Технічне переозброєння підприємства на основі концепції маркетингу [Текст]: монографія
ІНЖЕК, 2008 р.
ISBN 978-966-392-222-5
Тімонін, О. М.
Технічне переозброєння підприємства на основі концепції маркетингу [Текст]: монографія
ІНЖЕК, 2008 р.
ISBN 978-966-392-222-5
Книга
Торгівля і ринок України. Вип. 14. Т.I: Тематичний збірник наукових праць
ДонДУЕТ, 2002 р.
ISBN 966-7634-06-X
Торгівля і ринок України. Вип. 14. Т.I: Тематичний збірник наукових праць
ДонДУЕТ, 2002 р.
ISBN 966-7634-06-X
Книга (аналіт. опис)
Шубін, О. О.
Промисловий маркетинг у системі управління підприємсвом
б.р.
ISBN відсутній
Шубін, О. О.
Промисловий маркетинг у системі управління підприємсвом
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Біловодська, О. А.
Управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах [Текст]: монографія
Центр навч. л-ри, 2018 р.
ISBN 978-617-673-690-5
Біловодська, О. А.
Управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах [Текст]: монографія
Центр навч. л-ри, 2018 р.
ISBN 978-617-673-690-5
Автореферат/Дисертація
Мілаш, Л. М.
Управління маркетинговою діяльністю молокопереробних підприємств [Текст]: автореф. дис. : 08.00.04
Харк. нац. аграр. ун-т, 2009 р.
ISBN відсутній
Мілаш, Л. М.
Управління маркетинговою діяльністю молокопереробних підприємств [Текст]: автореф. дис. : 08.00.04
Харк. нац. аграр. ун-т, 2009 р.
ISBN відсутній
Автореферат/Дисертація
Луговська, І. А.
Формування маркетингу підприємства на ринку титану України: Автореф. дис.: 08.06.01
ДонДУЕТ, 2004 р.
ISBN відсутній
Луговська, І. А.
Формування маркетингу підприємства на ринку титану України: Автореф. дис.: 08.06.01
ДонДУЕТ, 2004 р.
ISBN відсутній
Стаття
Зимняков, В. М.
Проблемы развития маркетинга на молокоперерабатывающих предприятиях
б.р.
ISBN відсутній
Зимняков, В. М.
Проблемы развития маркетинга на молокоперерабатывающих предприятиях
б.р.
ISBN відсутній