Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги у рубриці: маркетолог
Рубрики
--> Професія
----> маркетолог
Друк списку
--> Професія
----> маркетолог
Рубрика
- Назва:
- маркетолог
Друк списку
Пов'язані описи:
Книга (аналіт. опис)
Карпенко, Н. В.
Процес взаємодії ВНЗ та підприємств – баз практичної підготовки майбутніх маркетологів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Процес взаємодії ВНЗ та підприємств – баз практичної підготовки майбутніх маркетологів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Окландер, М.
Розвиток проектів неформальної маркетинг-освіти в умовах цифровізації суспільства [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Окландер, М.
Розвиток проектів неформальної маркетинг-освіти в умовах цифровізації суспільства [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналіт. опис)
Карпенко, Н. В.
Сучасні компетентності майбутніх маркетологів за вимогами роботодавців [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Сучасні компетентності майбутніх маркетологів за вимогами роботодавців [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналіт. опис)
Тягунова, Н. М.
Сучасні тенденції підготовки маркетологів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Тягунова, Н. М.
Сучасні тенденції підготовки маркетологів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналіт. опис)
Вачевський, М. В.
Формування професійної компетентності маркетолога у різних країнах світу
б.р.
ISBN відсутній
Вачевський, М. В.
Формування професійної компетентності маркетолога у різних країнах світу
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Тамберг, В.
Место под солнцем [Текст] + [Електронний ресурс]: Рынок кимсломолочной продукции
б.р.
ISBN відсутній
Тамберг, В.
Место под солнцем [Текст] + [Електронний ресурс]: Рынок кимсломолочной продукции
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Чармэссон, Г.
Торговая марка: как создать имя, которое принесет миллионы: Пер. с англ
Питер, 1999 р.
ISBN 5-314-00086-5
Чармэссон, Г.
Торговая марка: как создать имя, которое принесет миллионы: Пер. с англ
Питер, 1999 р.
ISBN 5-314-00086-5
Книга (аналіт. опис)
Яловега, Н. I.
Удосконалення змістовної складової виробничої практики студентів-маркетологів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Яловега, Н. I.
Удосконалення змістовної складової виробничої практики студентів-маркетологів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній