Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги у рубриці: Маркетинг
Рубрики
--> Маркетинг
Друк списку
--> Маркетинг
Рубрика
- Назва:
- Маркетинг
Друк списку
Пов'язані описи:
Книга (аналіт. опис)
Nike: брэнд по производству продукции для различных видов спорта [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Nike: брэнд по производству продукции для различных видов спорта [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Adamczyk, Grażyna
Podstawy marketingu produktu. Wybrane zagadnienia [Tekst]: materiały pomocnicze do wykładów i ćwiczeń
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu, 2011 р.
ISBN 978-83-88537-97-4
Adamczyk, Grażyna
Podstawy marketingu produktu. Wybrane zagadnienia [Tekst]: materiały pomocnicze do wykładów i ćwiczeń
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu, 2011 р.
ISBN 978-83-88537-97-4
Книга
PONS Fachworterbuch Marketing. Englisch - Deutsch / Deutsch - Englisch
Ernst Klett Verlag fur Wissen und Bildung, 1991 р.
ISBN 3-12-517980-7
PONS Fachworterbuch Marketing. Englisch - Deutsch / Deutsch - Englisch
Ernst Klett Verlag fur Wissen und Bildung, 1991 р.
ISBN 3-12-517980-7
Стаття
Fareniuk, Y.
Principles of Effective Planning of Advertising Activity in the 21st Century [Electronic resource]
Принципи ефективного планування рекламної діяльності у XXI ст.
б.р.
ISBN відсутній
Fareniuk, Y.
Principles of Effective Planning of Advertising Activity in the 21st Century [Electronic resource]
Принципи ефективного планування рекламної діяльності у XXI ст.
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Разумовская, А. Л.
PRO движение. Технологии эффективного продвижения услуг [Текст]: [практическое пособие]
ISBN 978-5-388-00471-0
Разумовская, А. Л.
PRO движение. Технологии эффективного продвижения услуг [Текст]: [практическое пособие]
Серія: Продажи на 100 %
Питер, 2009 р.ISBN 978-5-388-00471-0
Книга
Березкина, О. П.
Product placement. Технологии скрытой рекламы [Текст]
ISBN 978-5-388-00351-5
Березкина, О. П.
Product placement. Технологии скрытой рекламы [Текст]
Серія: Маркетинг для профессионалов
Питер, 2009 р.ISBN 978-5-388-00351-5
Книга
Farrall, Cate
Professional English in Use Marketing [Text]
Cambridge University Press, 2008 р.
ISBN 978-0-521-70269-0
Farrall, Cate
Professional English in Use Marketing [Text]
Cambridge University Press, 2008 р.
ISBN 978-0-521-70269-0
Книга
Бердышев, С. Н.
Promo без проблем [Текст]: технические вопросы проведения промоутерских акций
ГроссМедиа, РОСБУХ, 2008 р.
ISBN відсутній
Бердышев, С. Н.
Promo без проблем [Текст]: технические вопросы проведения промоутерских акций
ГроссМедиа, РОСБУХ, 2008 р.
ISBN відсутній
Стаття
Lysytsya, N.
Prospects of marketing of economic educational services in Ukraine [Text]
Перспективи маркетингу економічних освітніх послуг в Україні
б.р.
ISBN відсутній
Lysytsya, N.
Prospects of marketing of economic educational services in Ukraine [Text]
Перспективи маркетингу економічних освітніх послуг в Україні
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Бердников, И. П.
PR-коммуникации [Текст]: практ. пособие
"Дашков и К", 2013 р.
ISBN 978-5-394-01545-8
Бердников, И. П.
PR-коммуникации [Текст]: практ. пособие
"Дашков и К", 2013 р.
ISBN 978-5-394-01545-8
Стаття
Novikova, M. M.
Social potential of marketing communications in modern city [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Novikova, M. M.
Social potential of marketing communications in modern city [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналіт. опис)
Sony: брэнд-пионер в области современных электронных технологий [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Sony: брэнд-пионер в области современных электронных технологий [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналіт. опис)
Subwey: продуктовый бренд, который специализируется на реализации сендвичей [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Subwey: продуктовый бренд, который специализируется на реализации сендвичей [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
The Basic Imperatives of the Interactive Study Methods Using When the Marketing Cycle Disciplines...
Базові імперативи використання інтерактивних методів навчання при викладанні дисциплін маркетингового циклу
б.р.
ISBN відсутній
The Basic Imperatives of the Interactive Study Methods Using When the Marketing Cycle Disciplines...
Базові імперативи використання інтерактивних методів навчання при викладанні дисциплін маркетингового циклу
б.р.
ISBN відсутній
Книга
jones, Peter
The international Hospitality indastry
John Wiley and Sons, Inc., 1993 р.
ISBN 0-273-60019-2
jones, Peter
The international Hospitality indastry
John Wiley and Sons, Inc., 1993 р.
ISBN 0-273-60019-2
Стаття
Ibayev, A.
The Role of Marketing in Increasing the Competitiveness of Manufacturing Industry Enterprises in ...
Роль маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємств обробної промисловості в сучасних економічних умовах
б.р.
ISBN відсутній
Ibayev, A.
The Role of Marketing in Increasing the Competitiveness of Manufacturing Industry Enterprises in ...
Роль маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємств обробної промисловості в сучасних економічних умовах
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Strokovych, H. V.
World Experience of Operation of Innovative Hotels [Electronic resource]
Світовий досвід функціонування інноваційних готелів
б.р.
ISBN відсутній
Strokovych, H. V.
World Experience of Operation of Innovative Hotels [Electronic resource]
Світовий досвід функціонування інноваційних готелів
б.р.
ISBN відсутній