Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Чукурина, О. П. - Методичні основи класифікації маркетингових стратегій підприємств споживчої кооперація
Чукурина, О. П. - Методичні основи класифікації маркетингових стратегій підприємств споживчої кооперація
Стаття
Автор: Чукурина, О. П.
Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України: Серія : Економічні науки. Методичні основи класифікації маркетингових стратегій підприємств споживчої кооперація
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Чукурина, О. П.
Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України: Серія : Економічні науки. Методичні основи класифікації маркетингових стратегій підприємств споживчої кооперація
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Чукурина, О. П.
Методичні основи класифікації маркетингових стратегій підприємств споживчої кооперація / О. П. Чукурина // Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України: Серія : Економічні науки. – 2005. – N1. – С.138-142.
загальний = Економіка України
загальний = Кооперація : споживча
загальний = Стратегія : маркетингова
Чукурина, О. П.
Методичні основи класифікації маркетингових стратегій підприємств споживчої кооперація / О. П. Чукурина // Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України: Серія : Економічні науки. – 2005. – N1. – С.138-142.
загальний = Економіка України
загальний = Кооперація : споживча
загальний = Стратегія : маркетингова