Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Махнуша, С. М. - Оцінка впливу чинників ризику на конкурентні позиції торгової марки
Махнуша, С. М. - Оцінка впливу чинників ризику на конкурентні позиції торгової марки
Стаття
Автор: Махнуша, С. М.
Актуальні Проблеми Економіки. Оцінка впливу чинників ризику на конкурентні позиції торгової марки
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Махнуша, С. М.
Актуальні Проблеми Економіки. Оцінка впливу чинників ризику на конкурентні позиції торгової марки
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Махнуша, С. М.
Оцінка впливу чинників ризику на конкурентні позиції торгової марки / С. М. Махнуша // Актуальні Проблеми Економіки. – 2006. – N8. – С.134-139.
загальний = Маркетинг
загальний = Економіка України
загальний = Конкурентоспроможність
загальний = Знак : товарний
Махнуша, С. М.
Оцінка впливу чинників ризику на конкурентні позиції торгової марки / С. М. Махнуша // Актуальні Проблеми Економіки. – 2006. – N8. – С.134-139.
загальний = Маркетинг
загальний = Економіка України
загальний = Конкурентоспроможність
загальний = Знак : товарний