Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Карбоне, Е. - Маркетинг в условиях кризиса: последнее, что следует сокращать {Текст}
Карбоне, Е. - Маркетинг в условиях кризиса: последнее, что следует сокращать {Текст}
Стаття
Автор: Карбоне, Е.
Маркетинг и реклама. Маркетинг в условиях кризиса: последнее, что следует сокращать {Текст}
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Карбоне, Е.
Маркетинг и реклама. Маркетинг в условиях кризиса: последнее, что следует сокращать {Текст}
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Карбоне, Е.
Маркетинг в условиях кризиса: последнее, что следует сокращать {Текст} / Е. Карбоне // Маркетинг и реклама. – 2008. – N11. – С.34-38.
загальний = Маркетинг
загальний = Криза : фінансова
загальний = Діяльність : антикризова
загальний = Засоби : рекламні
загальний = Менеджмент : рекламний
загальний = Реклама
Карбоне, Е.
Маркетинг в условиях кризиса: последнее, что следует сокращать {Текст} / Е. Карбоне // Маркетинг и реклама. – 2008. – N11. – С.34-38.
загальний = Маркетинг
загальний = Криза : фінансова
загальний = Діяльність : антикризова
загальний = Засоби : рекламні
загальний = Менеджмент : рекламний
загальний = Реклама