Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Гощинський, А. В. - Віртуальні клаcтери як об'єкт інтегрованого маркетингового управління [Текст] + [Електронний ресурс]
Гощинський, А. В. - Віртуальні клаcтери як об'єкт інтегрованого маркетингового управління [Текст] + [Електронний ресурс]
Стаття
Автор: Гощинський, А. В.
Маркетинг в Україні. Віртуальні клаcтери як об'єкт інтегрованого маркетингового управління [Текст] + [Електронний ресурс]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Гощинський, А. В.
Маркетинг в Україні. Віртуальні клаcтери як об'єкт інтегрованого маркетингового управління [Текст] + [Електронний ресурс]
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Гощинський, А. В.
Віртуальні клаcтери як об'єкт інтегрованого маркетингового управління [Текст] + [Електронний ресурс] / А. В. Гощинський // Маркетинг в Україні. – 2009. – N2. – С.47-50. - Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУСКУ.
загальний = Менеджмент : маркетинговий
загальний = Кластер
Гощинський, А. В.
Віртуальні клаcтери як об'єкт інтегрованого маркетингового управління [Текст] + [Електронний ресурс] / А. В. Гощинський // Маркетинг в Україні. – 2009. – N2. – С.47-50. - Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУСКУ.
загальний = Менеджмент : маркетинговий
загальний = Кластер